10 Şubat 2016

SABRETMEK

Uzaklarda oldukça, oyuncaklarımız hâlâ küçükler...


Bugün Skylife Dergisi için fotoğraf çekimimiz vardı. Yeni başlayan 68. Filo olarak dersimiz boyunca bir çok kare ve video aldılar. Ayrıca 65. Filo ile beraber toplu fotoğraf çekimi yapıldı. Kısmetse Mart Ayı Dergisi'nde olacağız. Ayrıca bir tanıtım videosu da Skylife'in Youtube adresinde paylaşılacak. Yayınlandığında buradan bilgi vereceğim.

Eğitimler oldukça keyifli gidiyor. Gün geçtikçe Akademi'nin ciddiyetini daha iyi anlıyoruz. Bugüne kadar 3 ders (Genel Uçak Bilgisi, Meteoroloji ve Hava Hukuku) aldık. Daha önceden belirttiğim üzere, bu dersleri oryantasyon yani tanıtım şeklinde alıyoruz. Bir yandan da nisan ayında başlayacak VFR'a (Visual Flight Rules) yani Görerek Uçuşlara hazırlanıyoruz.

Eğitim Programımız; 2 ay ATPL Dersleri oryantasyonu, 4 ay VFR uçuşları, 6-7 ay ATPL dersleri ve sınavları, 4 ay civarı da IFR (Instrumen Flight Rules) yani Aletli Uçuşlarımız olacak gibi görünüyor.

3 hocamız da tartışmasız konularında uzmandı. Bir çok sorumuzu eksiksiz cevapladılar. Biz de filo olarak sanırım çok soru soruyoruz.

Hepimiz sabırsızlıkla uçuşların başlayacağı zamanı bekliyoruz. Şimdilik oyuncaklarımıza uzaktan bakıp fotoğraf çekmekle yetiniyoruz. Tabi ki herkesin aklı apronda.

Blogumda teknik konulara fazla gireceğimi sanmıyorum. Zaten internette bu konuda sınırsız kaynak var. Ayrıca iyi bir ders anlatıcısı olduğumu sanmıyorum ama temel bazı konulara zaman zaman değinebilirim.

Bir kaç tebrik ve destek e-postası aldım. İlgi gösteren herkese teşekkür ederim.

Görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. hocam ben şuan okuyorum blogunuzu yeteri maddi kaynağım destek veren kimsede yok ama hiç pes etmedim ve öyle olmaya çalışıyorum bu konuda önüme umarım bişey çıkar sizden tavsiye almakta çok isterdim benim hiç abim olmadı bişeyleri anlatacağım bi babam ayrı olduğu için ve bu konuda yanlız kaldım bu yıl mezun oldum uçak teknolojisi bölümünden onur öğrencisi olarak sizinle iletişimi çok isterim umarım görünür...

    YanıtlaSil