25 Şubat 2016

EKİP RUHU

24 insan, 24 karakter,
Tek hayal, tek hedef...



Hepimiz bir yerlerden, birşeyleri, birilerini ardımızda bırakıp buraya, hayallerimize kavuşmaya ve gerçekleştirmeye geldik.

Zordur ekip olarak hareket etmek. Bazen birinin istediği olurken, bazen de istemediği kararlara katlanmak zorunda kalır. Ama burada önemli olan ruhu bozmamak. Yeri gelince fedakarlık yapabilmek.

Bugüne kadar bir çok grup ve ekip içinde bulundum. Yöneticisi olduğum KarTutkusu Kayak Kulübünde, off-road kulübümde, maket uçak kulübümde, subaylığım süresince askeri birliğimde hep insanlarla içli dışlı oldum, ekip çalışmalarında yer aldım. Bir çok sorunla karşılaştım.

Buraya gelirken de kafamda soru işaretleri vardı; "Acaba ekip içinde huzursuzluk olacak mı?", "Tartışma yaşayacak mıyız?".

Evet ufak tefek sorunlarımız tabiki oldu ama biz bir ekip olduk ve bu ruhu koruyoruz. Bunu da "Konuşarak çözemeyeceğimiz sıkıntımız yok" prensibi ile başarıyoruz.

Derslerimiz oldukça eğlenceli hatta kahkaha dolu geçiyor, akşam yemeklerinde yemek sonrası uzun sohbetlerimiz oluyor, haftasonu hep beraber kahvaltıya gidiyoruz, halı saha maçları yapıyoruz, ders sonrası spor yapıyoruz ve bunları hep birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştiriyoruz.

Bu arada belirtmek isterim ki, çok yalancı bir grubuz. Mesela birbirimize söylediğimiz bazı yalanlarımız;

  • Bu akşam kesin erken uyuyacam (Gece 2 de yattı)
  • Sigarayı bırakıyorum (İçmeyenler de sigaraya başladı)
  • Her gün ders tekrarı yapacam (Kuşadası'na gezmeye gitti)

Bizden bir kaç kare paylaşayım;




Geçtiğimiz günlerde Ömer Faruk arkadaşımızın nişanlısı sağolsun bize pasta yollamış. Yengemize de buradan teşekkür ediyorum.


Şu anda yanımda Lazio-GS maçını izleyen on numara ev arkadaşım Can'ın 16 Şubat doğum günüydü. Sınıfça kutladık.



68. Filo Başkanı olarak diğer başkanımız Özgür'le beraber buradan ekibimdeki tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum. Hem bu güzel ekibin ruhunun korunmasında gösterdikleri özveri sebebi ile, hem görevimizde bize yardımcı olmak için gösterdikleri yardımseverlik sebebi ile hem de bizi bu göreve layık gördükleri için. Umarım işimizi en iyi şekilde yapıyoruzdur.

Yakında 69. Filo aramıza katılacak. Kendilerinin whatsapp grubuna katıldım ve elimden geldiğince bilgi vermeye çalıştım. Burada adet bu şekilde oluyor. Bir önceki filo başkanı yeni gelecek filoya yardımcı oluyor.

Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder